menu

Monday, 16 November 2015

Судалгаа12


Анхаарлын тогтворжилтыг судлах аргазүй

Зорилго: Бурдоны хяналтын хүснэгтийг ашиглан анхаарлын тогтворжилтыг тодорхойлох
Ашиглагдах материал: Бурдоны хүснэгтүүд, секундомер
Туршлагын явц: Туршилтыг ганцаарчилсан болон бүлгээр явуулж болно. Судалгааны зорилгыг тодорхойлох үүднээс урьдчилан бэлтгэсэн  Бурдоны хүснэгтийг туршигдагчидад тарааж өгнө. Туршилтыг дасгал хэсэг, үндсэн хэсэг гэж 2 хуваана. Тестийн тусгай хэсэгт өгөгдсөн дасгалын хэсгийг 1 минутын хугацаатай гүйцэтгэсний дараа үндсэн хэсгийг хийнэ. Туршигдагч хоорондоо ямар ч утгын ялгаагүй АКНО үсгүүдийг олж доогуур нь зурах ёстой. Дасгал хэсгийг гүйцэтгэсний дараа “Анхаар, эхэл” гэсэн дохиог туршигч өгнө. Туршилтын үндсэн хэсэг нь 5 минут явагдах бөгөөд минут тутамд тусгай тэмдэг тавих ёстой.
Судалгаа явуулах журам:  Эхэл гэсэн командыг өгөхөд хуудсанд бичигдсэн үсэгнүүд дотроос АКНО гэсэн үсэгнүүдийг олж зурна. Мөр бүрийг анхааралтай харж, аль болох түргэн ажиллахыг хичээгээрэй. Эхлээд та нар нэг минутын хугацаатай дасгал хийнэ. Дараа нь туршилтынхаа үндсэн хэсэгт орно.  Энэ хэсэг 5 минут үргэлжлэх бөгөөд минут тутамд тусгай дохио өгнө. Ийм дохио өгөх тутамд та нар аль хэсэгт, хэддүгээр мөрийн үсгийг ажиглаж байсан, тэр газраа босоо зураас зурж тэмдэглээд ажлаа цааш үргэлжлүүлэх бөгөөд “туршилт дууслаа” гэсэн командаар ажлаа дуусгана.
Туршилтын үр дүнг боловсруулах:
1.Анхаарлын төвлөрөлтийн коэффициент нь К томъёогоор олно.
                     

- Зурвал зохих үсэгнээс зөв зурсан үсгийн тоо
- Зурвал зохих үсэгнээс зуралгүй орхисон үгийн тоо
- Андуурч зурсан үсгийн тоо
n- Зурвал зохих бүх үсгийн тоо


АИСНАYЕХКВЕНВХКЕАИСНКАИКНБЕВНКВХАВЕИВИСНАКАХВЕИВНАХИЕНАИКВИЕАСАНКЕВКХTКЕИВАHКСВЕИКСНАCHOВАKHOХЕСВAНКЕСНAКHOСВХИЕСВХКНКВAKHOМБАРОСКВЕВКНИЕСАВИЕХЕВНАИЕНМИБИМТЦҮДХЭЗГШРҮХРУЖГЪИИСАЭЛЭЬСОЫХБЕВХКХСНЕИСНАИСНКВКХВЕКЕВКВНАИСМАЦСНКЕВКХИСӨЛХЙЛҮЦЛЁЬӨРБАЫЙИЧРЬАВСНАХКАСЕСНАИСЕСХКВАКНОИСНАКНОСАВКТОЛБОЫХБСНЕИСХИХЕКИХӨСОБХЙПКЕХБПБНЛЕИСНВИЛЕБАЕНХБХВНСЕЛБПЕХАИБЕКЕКИБРӨАӨИСОХБОАТСЫӨСИЁХЫКЕИСНЕСАЕИХВКЕВЕИСНАЕАИСНКВЕХИКХНКЕАИСНАХБЁИХБРЁМЁХРӨТСРӨОСХБОВХВКСИСНАНАИЕНАКСХКИВХНИКИСНАИВЕСНАКНЕХСМХБРЁИЫАЙРЫБРОЫЫХӨРНАНШЕХКВЩСВКСНХН^СНАКСХКХВХЕАЕСКСЕАКНОМЁХБРӨТЛЙФТЁИХАӨОМЛЛЧЫИСНАЕХКЕХКЕИХЯВХАКЕИСНАИКХВСтВВИЕХАЕСМБХБРТСРОБТСАЭЭХИХЫРЙСНМХХШСМИИИРОЬЬҮШГНӨБЫЖЭТЁТОХХЬТСИБГОИЙРНШЖШИСНАЕНШШЕХВХВЕКШЕКХЁКНАИВКБКХЕХЙСНАИХКАХЕЦАИЕННКВКСИСНАНМХБРӨТСЫМЫГСҮИШЦОЦТӨҮЛЭЬСЕХВКВИЕХАИЕХЕКВСНЁИСНВНЁВИСНАЕАХНХКСНАХСВКЕВХАИСХАХКВНВАВМЁОЫХБГОЁТКЕВХАМБХЖСИРБӨСЛЫЗФЗФИСХАХКВНВАИЕНСХВКХЕЛИСНАВХСВКАXОҮЛРСХАКИСНКЕКНСВАНСВАЕХСХВАИСНАЕКХЕКАИВНАВЕКВЕИЕНСХВКХЕЛИЁБОЬЁЛРИСНАВХСВАКНОXСХАКИСНКЕКНСВАНСВАЕХСХВАИСНАЕКХЕКАИВНАВЕКВЕБРГШБУҮУИСНШШНЕВИСНАНВЕВХСИСВАИЕВХЕИХСКЕНЕХКИЕКЕВХВАЕСНЙШтСХЕАЕХКВЕХЕАИСНАСШИСЕВЕНАХВЕКХСНКИСЕХАЕКСШИИЕХСЕХСНАЦСВНЕКХСНАИСМХБГШЦЬЛВЕНАХИАКХВЁИВЕАИКВАВИХНЛХКСБХЕХИВХАИСКАБНСИЕАХСНАНАЕСНВКСНХАШЕВИКАКНОНКНКНАКНОВМХРРИЫҮЯЛСНЕКВХАКНОЗӨРШҮҮХӨЭХИОҮҮЬТХННАСМРШШСИАЕСВКХЕКСНЛКСХВХКВСНХКСВЕХКАСНАНСКСХКЕМБШӨОСРШҮТШӨХБРОЁЛӨЛ НАИСНХАВКЕВКХЕИИСНАИНХАСНЕХКСХЕВКХЕИХНАНБГАКНОМХРБЁАКНОМХХЫЁОАИСНАYЕХКВЕНВХКЕАИСНКАИКНБЕВНКВХАВЕИВИСНАКАХВЕИВНАХИЕНАИКВИЕАСАНКЕВКХTКЕИВАHКСВЕИКСНАCHOВАKHOХЕСВAНКЕСНAКHOСВХИЕСВХКНКВAKHOМБАРОСКВЕВКНИЕСАВИЕХЕВНАИЕНМИБИМТЦҮДХЭЗГШРҮХРУЖГЪИИСАЭЛЭЬСОЫХБЕВХКХСНЕИСНАИСНКВКХВЕКЕВКВНАИСМАЦСНКЕВКХИСӨЛХЙЛҮЦЛЁЬӨРБАЫЙИЧРЬАВСНАХКАСЕСНАИСЕСХКВАКНОИСНАКНОСАВКТОЛБОЫХБСНЕИСХИХЕКИХӨСОБХЙПКЕХБПБНЛЕИСНВИЛЕБАЕНХБХВНСЕЛБПЕХАИБЕКЕКИБРӨАӨИСОХБОАТСЫӨСИЁХЫКЕИСНЕСАЕИХВКЕВЕИСНАЕАИСНКВЕХИКХНКЕАИСНАХБЁИХБРЁМЁХРӨТСРӨОСХБОВХВКСИСНАНАИЕНАКСХКИВХНИКИСНАИВЕСНАКНЕХСМХБРЁИЫАЙРЫБРОЫЫХӨРНАНШЕХКВЩСВКСНХН^СНАКСХКХВХЕАЕСКСЕАКНОМЁХБРӨТЛЙФТЁИХАӨОМЛЛЧЫИСНАЕХКЕХКЕИХЯВХАКЕИСНАИКХВСтВВИЕХАЕСМБХБРТСРОБТСАЭЭХИХЫРЙСНМХХШСМИИИРОЬЬҮШГНӨБЫЖЭТЁТОХХЬТСИБГОИЙРНШЖШИСНАЕНШеШЕХВХВЕКШЕКХЁКНАИВКБКХЕХЙСНАИХКАХЕЦАИЕННКВКСИСНАНМХБРӨТСЫМЫГСҮИШЦОЦТӨҮЛЭЬСАЕХВКВИЕХАИЕХЕКВСНЁИСНВНЁВИСНАЕАХНХКСНАХСВКЕВХАИСХАХКВНВАВМЁВАКНОХАСХАКНОХКВНВАКНОИЕНСХВАКНОХЕЛАКНОИСНАВХСВКАXСХАКНОИМХРОАКИСНКЕКНСВАНСВАЕХСХВАИСНАЕКХЕКАИВНАВЕКВЕАКНОМРБОЁАКНОЫООЁАКНОХЛЕНКАИСХАИСНХИСВКВСЕКХВЕКИСНЛИСНАИСКВЕСВИСКАИКВККНВХСКВНАХБИОЛТИЕНИСНАВКНБЕХВАНКИЕХБОВХВКСИСНАНАИЕНАКСХКИВХНИКИСНАИВЕСНАКНЕХСМХБРЁИЫАЙРЫБРОЫЫАИСНАYЕХКВЕНВХКЕАИСНКАИКНБЕВНКВХАВЕИВИСНАКАХВЕИВНАХИЕНАИКВИЕАСАНКЕВКХTКЕИВАHКСВЕИКСНАCHOВАKHOХЕСВAНКЕСНAКHOСВХИЕСВХКНКВAKHOМБАРОСКВЕВКНИЕСАВИЕХЕВНАИЕНМИБИМТЦҮДХЭЗГШРҮХРУЕВХКХСНЕИСНАКНОИСНКВКХВЕКЕВКВНАИСМАЦСНАКНОЕВКХИСӨЛХАКНОЛҮЦЛЁЬӨРБАЫЙИЧХКВНХВКСНХНАИСНВКАХСВКХВХАИСНАНАХСНХВХВХЛИСХААИАКНОХБЛЫНАКНОИСНКВКХВЕКЕВКВНАИСМАЦСНАКНОЕВКХИСӨЛХАКНОАКНО


Анхаарлын тогтворжилтыг тодорхойлох аргазүй
Овог нэр:                                            нас:     хүйс:                           анги:

Зурвал зохих бүх үсгийн тоо

Зурвал зохих үсэгнээс зөв зурсан үсгийн 100

Зурвал зохих үсэгнээс зуралгүй орхисон үгийн тоо

Андуурч зурсан үсгийн тоо


Үр дүн боловсруулалт:





Дүгнэлт:


No comments:

Post a Comment